tablica rejestracyjna urwane śruby mocujące

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lzuchowski
    Drive
    • 2012
    • 65

    tablica rejestracyjna urwane śruby mocujące

    Panowie mam do Was straszną prośbę, czy ktoś mógłby zeskanować, ewentualnie zrobić zdjęcie karty gwarancyjnej amortyzatorów firmy Kayab (KYB)?

    Chodzi mi o to czy w karcie gwarancyjnej jest zdefiniowane w jakim warsztacie mają być montowane amortyzatory aby była zachowana gwarancja (?), tzn czy może to być zwykły warsztat czy musi być jakiś autoryzowany przez KYB? Dodatkowo czy w tej gwarancji jest miejsce na pieczątkę tak jak na zdjęciu poniżej?
    Napisałem dwa dni temu do przedstawicielstwa KYB w Polsce ale nie dostałem żadnej odpowiedzi.

    Przeszukałem masę stron w necie i nigdzie nie mogę znaleźć warunków gwaranci tych amorków. Znalazłem warunki gwarancji firmy Bilstein a Kayaba nigdzie nie mogę znaleźć


    „Zasady gwarancji nie obowiązują w następujących przypadkach”
    1.Wady powstałe na skutek normalnego zużycia amortyzatora (tzw. zużycie eksploatacyjne)
    2.Amortyzator nie został zamontowany w Warsztacie Mechaniki Pojazdowej.
    3. Amortyzator został uszkodzony w trakcie montażu lub został zamontowany nieprawidłowo.
    4.Amortyzator został zamontowany w samochodzie innym niż przewiduje katalog Bilstein.
    5.Amortyzator został uszkodzony w wyniku zużycia lub uszkodzenia elementów układu zawieszenia.
    6.Amortyzator został uszkodzony w wyniku powtórnego zamontowania zużytych elementów
    współpracujących bezpośrednio z amortyzatorem np. osłon, obojów, łożysk itp.
    7.Amortyzator został uszkodzony na skutek wypadku samochodowego lub
    w wyniku zamontowania w samochodzie niewłaściwie naprawionym.
    8. Amortyzator został uszkodzony na skutek eksploatacji samochodu niezgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.
    9.Amortyzator został uszkodzony podczas jazdy rajdowej lub wyscigów samochodowych.
    UWAGA: Reklamacje należy zgłaszać przed wymontowaniem amortyzatora z samochodu w warsztacie, który wykonał montaż.
    Od razu klikam pomógł jak ktoś wstawi zdjęcie/skan gwarancji KYB.

    Bardzo prosiłbym o pomoc bo sprawa zaczyna mnie już męczyć a zaczęło się od tego KLIK
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive
  • owen
    Rider
    • 2010
    • 482

    #2
    tablica rejestracyjna urwane śruby mocujące

    siemka,niby to nie problem a jednak-ukręciłem dwie śruby mocujące tablice rejestracyjną a dokładniej ramkę,są tam dwa nity w które wkręca się śruby i po ich ukręceniu powinny dać się wyjąć a tu ani drgnie w serwisie dokupiłem uszkodzone nity ale nie mogę ich wymienić nie wspominając o zdjęciu tego przeklętego plastiku z klapy.
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      owen, nity najlepiej rozwiercić

      Komentarz

      • owen
        Rider
        • 2010
        • 482

        #4
        to nie jest nit,taka jest nazwa części wg ETKA,a wygląda jak kołek tylko sześciokątny z gwintem wewnątrz z jakiegoś stopu aluminium
        MOCY PRZYBYWAJ

        Komentarz

        • tom2212
          RS
          • 2008
          • 3892

          #5
          ok też to możesz rozwiercić wystarczy tylko dobrać odpowiedni rozmiar wiertła

          Komentarz

          • arturo_o
            Ambiente
            • 2010
            • 170

            #6
            Mialem to samo podjechalem do skody zrobili w 1h za 100 zl z nowymi gwintami w kolorze nadwozia.

            Komentarz

            • owen
              Rider
              • 2010
              • 482

              #7
              rozwiercić nie da radu bo została ukręcona śruba,100 zł w ASO....... :evil:
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz

              • tom2212
                RS
                • 2008
                • 3892

                #8
                owen, wszystko da radę

                Komentarz

                • owen
                  Rider
                  • 2010
                  • 482

                  #9
                  zdejmował ktoś ten plastik z klapy bagażnika?
                  MOCY PRZYBYWAJ

                  Komentarz

                  • arturo_o
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 170

                    #10
                    tak trzeba sciagnac te plastiki chyba ze chcesz miec kolejny wydatek na plastiki albo z dziurami po przewierceniu

                    Komentarz

                    • tomus7
                      RS
                      • 2010
                      • 1896
                      • Peugeot

                      #11
                      Zamieszczone przez owen
                      zdejmował ktoś ten plastik z klapy bagażnika?
                      Jeśli to Hatchback to plastyk jest na zaczepach tak jak inne części tapicetki :szeroki_usmiech
                      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                      Komentarz

                      • owen
                        Rider
                        • 2010
                        • 482

                        #12
                        dokładnie tak na zaczepach,tylko dolne puszczają a te w połowie klapy ani rusz a jak ciągnę na siłę to widzę że zaraz plastik się połamie a nie wyskoczy z zatrzasków :?
                        MOCY PRZYBYWAJ

                        Komentarz

                        • roLLo
                          L&K
                          • 2008
                          • 1063
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Przy samej szybie masz metalowe zaczepy z nimi delikatnie bo ja juz musialem 2 zakupić. zdejmowanie tej pokrywy wg mnie to piczka zobaczysz co to znaczy ją założyć chociać juz to opanowałem do perfekcji a serwisy Skody w Olsztynie kasują od 20-50 zł za założenie.

                          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                          Komentarz

                          • krzysiek13
                            L&K
                            • 2010
                            • 1155

                            #14
                            12. Zakładamy plastiki, pomocne będzie zdjęcie jeszcze jednego bocznego i górnego przy szybie i troszkę trzeba pokombinować.

                            Bo wg mnie korzystniej wyjąć i wsadzić 3 plastiki w odpowiedniej kolejności na poziomie easy, niż jeden extra hard
                            Octavia

                            Komentarz

                            • 4x4BKF
                              L&K
                              • 2010
                              • 1279

                              #15
                              Owen, zdejmowanie tapicerki nic Ci nie da. Te metalowe elementy w których utkwiła śruba i tak trzeba rozwiercić. Jeśli śruba wystaje z tego to trzeba kątówką zeszlifować (uwaga na iskry- uszkodzą lakier - osłonić) i rozwiercić najpierw wiertłem powiedzmy 3-4mm, a potem już właściwym 8mm. Jak rozbierzesz plastiki od środka to i tak nic nie wskórasz, bo te kołki rozpęczają się po montażu w blasze klapy.

                              Jest jeszcze jedna opcja. Rozwiercasz wiertłem 5mm i ponownie gwintujesz gwintownikiem M6, to jednak tylko w sytuacji kiedy nie masz tych nowych wkładek z gwintem. Trochę druciarstwo i ponadto wymaga jako takiej wprawy.

                              No i ostatnia możliwość. Wywiercić wiertłem 4,5mm otwory w tym co zostało w klapie. Kupujesz nity 4,3mm, nitujesz ramkę (możesz nawet razem z tablicą). Plus tego rozwiązania jest taki, że nie buchną Ci blach i nie zatankują na Twój koszt.
                              4x4

                              Komentarz

                              • roLLo
                                L&K
                                • 2008
                                • 1063
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                #16
                                A czy jak się rozwierci dziury na nity to nie bedzie potem korozjii ??

                                Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                                Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                                Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                                Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                                Komentarz

                                • 4x4BKF
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1279

                                  #17
                                  Zamieszczone przez roLLo
                                  A czy jak się rozwierci dziury na nity to nie bedzie potem korozjii ??
                                  A masz jakiś inny sposób na wyjęcie nitów i nie demolowanie blachy?? Bo prawdopodobnie nie istnieje...

                                  Jeśli znana jest Ci technologia zaciskania tego typu nitów, to musisz wiedzieć, że przy rozpęczaniu chcąc nie chcą już w fabryce taki nit uszkadza powłokę lakierniczą a czasami nawet ocynk, stąd czasami korozja w tych miejscach.

                                  Po rozwierceniu można miejsce w którym lakier jest zdarty zaprawić lakierem.
                                  4x4

                                  Komentarz

                                  • roLLo
                                    L&K
                                    • 2008
                                    • 1063
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez 4x4BKF
                                    Po rozwierceniu można miejsce w którym lakier jest zdarty zaprawić lakierem.
                                    a czy w przypadku przygotowaniu otworu pod blachowkręt mozna zrobić to samo czyli lekko zaprawic lakierkiem.?

                                    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                                    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                                    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                                    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                                    Komentarz

                                    • krzysiek13
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1155

                                      #19
                                      Jak będziesz blachowkręt wkręcał to i tak trochę lakier się uszkodzi. Proponuję tuż przed wkręceniem blachowkrętu pomazać to miejsce lakierem, wtedy wkręcisz go w mokry lakier, który się ładnie sam powciska w szczeliny i zabezpieczy miejsce kontaktu wkręta z blachą. Może być takim do paznokci dla bab nawet, zabezpieczone będzie w 100%
                                      Octavia

                                      Komentarz

                                      Pracuję...